دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و شهاب رمضان با تو می خندم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و شهاب رمضان به نام با تو می خندم

آهنگ جدید رضا صادقی و شهاب رمضان به نام با تو می خندم با دو کیفیت بهمراه متن آهنگ

ترانه : محمد کاظمی – آهنگ : شهاب رمضان – تنظیم : فرشاد فارسی – میکس و مستر : ارش پاکزاد

آهنگ تیتراژ برنامه امروز هنوز تموم نشده ویژه ماه رمضان ۱۳۹۳

رضا صادقی و شهاب رمضان با تو می خندم

+ متن آهنگ با تو می خندم رضا صادقی و شهاب رمضان:

وقتی از دور میای دلم میلرزه حس چشمات به همه دنیا می ارزه
وقتی از دور میای هوایی میشم خالی از دلتنگی و تنهایی میشم
راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی
از چشم من تو وارث زیبایی این دنیایـی
با تو به دنیا میخندم تویی امید آیندم
به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل میبندم
یه عمره منتظر شدم چه خوبه انتظارت
نذار دلی که عاشقه بمونه بی قرارت
تموم زندگی من فدای اون نگاهـت
خیره میشم به آسمون به عشق روی ماهت …

 

دانلود آهنگ جدید با تو می خندم از رضا صادقی و شهاب رمضان

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Reza Sadeghi & Shahab Ramezan – Ba To Mikhandam.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Reza Sadeghi & Shahab Ramezan – Ba To Mikhandam [128].mp3

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.: Weblog Themes By SinaAzadbakht :.